Klacht: Krantenbezorger

op 08 juli 2012 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Sinds een paar weken rijdt er een (nieuwe?) krantenbezorger door de buurt. Hij gebruikt een zeer luidruchtige brommer waar hij lekker ontspannen op blijft zitten en waarmee hij dus om de drie meter vol optrekt en met gierende motor weer lekker doorrijdt naar het volgende portiek. Ik woon op 6 hoog en hoor hem de hele buurt door gaan. Volgens mij is er iets mis met zijn brommer. Hij begint om 05.30 uur en op zaterdag is ie er rond 05.00 uur. Ik vind dit echt asociaal. Hij hoort het zelf toch ook? Ik woon op 6 hoog en hoor het zelfs. Ik heb mijn raam om deze reden al dichtgedaan maar dat heeft geen zin. Mijn nachtrust gaat er volledig aan.

Brommer laten repareren, brommer parkeren en lopend de krant bezorgen (in elke straat!) of lekker gaan fietsen. Ik zou deze klacht graag via de krant of het bezorgpunt melden maar dat is echt onmogelijk. Ik kan nergens een telefoonnummer vinden.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Volkskrant in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Volkskrant een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Volkskrant

Heeft op 10 juli 2012 om 14:18 geantwoord

Wij hebben uw klacht nu doorgestuurd naar de juiste afdeling. Onze excuses voor de overlast. Wij hopen dat dit spoedig verholpen zal zijn. Met vriendelijke groet, Webcare VK

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Volkskrant beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door eveline2012