Klacht: krant wordt bij receptie neergegppid

op 07 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik reageer weer op uw bericht van 26-8 klantnr.132618699 betreffende het feit dat mijn krant wel wordt bezorgd, maar niet in mijn postvak 253 wordt gedaan maar neer wordt gelegd op de grond. Het is een recreatiepark voor lang verblijf, dus mensen gaan ’s morgens naar hun werk etc. Zodra een krant op de grond ligt wordt hij meegenomen. Ik heb zolang ik hier zit 4 weken nog maar 1 keer mijn krant van de grond kunnen halen. Ik betaal nu voor andere mensen. Ik overweeg mijn abonnement op te zeggen als mijn krant niet in het postvak komt. De krant ligt onder mijn postvak, dus geen extra moeite of tijd. Hoop dat er iets aan gedaan wordt.

Gewenste Oplossing:

Als de krant in mijn postvak ligt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 september 2016 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer/mevrouw Kasteel,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant niet in uw postvak maar op de grond wordt bezorgd.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben nogmaals contact opgenomen met uw bezorgdienst om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Mocht het blijven voorkomen dan stellen wij het op prijs dat u het aan ons blijft doorgeven. Dan kunnen wij meer maatregelen treffen om het zo voor u op te lossen. Wij willen uiteraard dat u gewoon kunt genieten van uw krant!

Hartelijke groet,
MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door m.kasteel