Klacht: Krant wel/ niet/ of verkeerde krant, in de verkeerde brievenbus!

op 20 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Iedere dag weer een verrassing of het die dag weer goed gaat met de krantbezorging.
De ene keer krijg ik de verkeerde krant, de andere keer helemaal geen, of hij zit in de verkeerde brievenbus, ook al plak ik er een briefje op.
We hebben al geregeld het klachtenformulier ingevuld van de Telegraaf maar er verandert niets. Wordt er moedeloos van en ben van plan te stoppen met het abbonement.

Goede krant, iedere dag in de deur brievenbus!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 augustus 2016 om 10:18 geantwoord

Geachte heer / mevrouw Arts,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.
Wij kunnen het goed begrijpen dat dit erg vervelend is. Wij hebben uw account bekeken en zien één melding in mei en één in juni. Dit zijn de meest recente meldingen. Mocht het zo zijn dat het vaker fout gaat, dan willen wij dit graag van u weten, aangezien wij alleen actie kunnen ondernemen als wij ook weten dat het niet goed verloopt met de bezorging. Indien wij geen meldingen krijgen, gaan wij er vanuit dat het goed gaat. Zodra er een aantal meldingen achter elkaar zijn, zal er een onderzoek worden gestart waarom de bezorging niet goed verloopt. Daarom zijn deze meldingen erg belangrijk voor ons. Wij zullen ons best doen dit zo spoedig mogelijk op te lossen en verzoeken u dit goed door te geven. Dit kan via mijnmedia.nl of via ons telefoonnummer 088-8248242. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Monique ~De Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door Arts-vieleers