Klacht: krant wederom niet bezorgd

op 07 april 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

krant wederom niet bezorgd ik wil een overzcht van alle dagen dat de krant niet bezorgd werd. Februari, maart en april. Voor hoeveel geld ik gecompensserd wordt. En ik wil de kranten nabezorgd hebben.
Ik word dit spuugzat. Stamp die bezorg organisatie eruit.
Of betaal de bezorgers meer.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een overzcht van alle dagen dat de krant niet bezorgd werd. Februari, maart en april. Voor hoeveel geld ik gecompensserd wordt. En ik wil de kranten nabezorgd hebben.
Ik word dit spuugzat. Stamp die bezorg organisatie eruit. Of betaal de bezorgers meer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 19 december 2017 om 09:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Wegens een technisch probleem zijn de klachten nu pas zichtbaar.
Onze excuses voor dit ongemak.
Mocht u nog bezorgklachten hebben dan gelieve deze te melden via telefoon nummer 088-7766550 bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00. En op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Of via de email: lezersservice@delimburger.nl

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Alle klachten die gemeld zijn door PELSERS