Klacht: Krant vandaag niet ontvangen, Er zou een bijlage zitten van de olympische spelen. Dus die loop ik ook mis, want de krant wordt niet nagezonden.

op 30 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 augustus 2016 om 11:16 geantwoord

Geachte heer Brosens,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de krant niet heeft ontvangen op 30 juni en u hierom de stukken in de Telesport over het olympische spelen heeft moeten missen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat een soortgelijke situatie niet meer voorkomt.

Wij bieden u de mogelijkheid om de gemiste krant digitaal te lezen. DIt kunt u doen via http://www.telegraaf.nl/telegraaf-i.

Wij vetrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

SA- De Telegraaf

Heeft op 02 augustus 2016 om 15:29 geantwoord

Er zou een speciale bijlage bij de krant hebben gezeten en daar hoor ik niets over.
Het is toch een kleine moeite om die speciale bijlage van de olympische spelen alsnog aan mij toe te sturen. Hopende dat dit alsnog per omgaande kan dan zou hiermee alles opgelost zijn.
A.C.Brosens
Kiel 5,
4871 DJ te Etten -Leur.

Alle klachten die gemeld zijn door acbrosens