Klacht: Krant onvolledig (zonder “VRIJ”) ontvangen 13/08

op 13 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag (13/08) een onvolledige krant ontvangen.
“VRIJ” ontbrak, dus niet bijgesloten óf verwijderd door ? .
Dit melden is bij Telegraaf zinloos, dat weet ik, maar ……
als ’t systematisch is, kunt u er wellicht wél wat aan doen.

Gewenste Oplossing:

Nazenden én kennisgeving aan bezorger zoals vroeger

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 16 augustus 2016 om 08:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Schelling,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de bijlage VRIJ niet heeft mogen ontvangen afgelopen zaterdag.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw melding doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

De bijlage VRIJ zullen wij u nazenden via de post en kunt u deze binnen een week verwachten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Gerrit246