Klacht: Krant niet ontvangen

op 16 september 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 18 september 2017 om 16:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Munten,

Bedankt voor uw melding. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u de krant niet heeft ontvangen op 16 september. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Dit wil zeggen dat de krant die u niet heeft gekregen krijgt vergoed en wordt verrekend via op uw eerst volgende factuur. Er is helaas geen nalevering meer mogelijk.

Wij vinden het erg prettig dat u de klachten meld en zouden u willen vragen dit te blijven doen.

Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Ingrid Antes-Ghijzen
De Limburger / Limburgs Dagblad

Heeft op 18 september 2017 om 18:29 geantwoord

Het gaat ons niet om de vergoeding. Wij vinden het belangrijk om de krant te ontvangen ivm mogelijk voor ons belangrijke overlijdensadvertenties.

Alle klachten die gemeld zijn door henhmunten@home.nl