Klacht: krant niet ontvangen

op 24 september 2016 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al tweede keer in drie weken

Gewenste Oplossing:

geld terugboeken

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dagblad de Limburger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 26 september 2016 om 11:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte ,

We hebben uw klacht gemeld bij de bezorging, de bezorger zal worden aangesproken. De krant van 24 september krijgt u verged.
Hopende u op dez wijze voldoende geïnformeerd te hebben.

De Lezersservice van Uw krant
-- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door JNieszen