Klacht: krant niet ontvangen

JNieszen op 24 september 2016 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
De Limburger has resolved this complaint
Klacht opgelost op 26 september 2016
Reactie van het bedrijf:

Geachte , We hebben uw klacht gemeld bij de bezorging, de bezorger zal worden aangesproken. De krant van 24 september krijgt u verged. Hopende u op dez wijze voldoende geïnformeerd te hebben. De Lezersservice van Uw krant -- - -...

Status Opgelost
Datum 24 september 2016

Een lezer heeft meerdere keren geen krant ontvangen van De Limburger, met als gevolg dat dit nu de tweede keer in drie weken tijd is. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

al tweede keer in drie weken

Gewenste Oplossing:

geld terugboeken

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 26 september 2016 om 11:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte ,

We hebben uw klacht gemeld bij de bezorging, de bezorger zal worden aangesproken. De krant van 24 september krijgt u verged.
Hopende u op dez wijze voldoende geïnformeerd te hebben.

De Lezersservice van Uw krant
-- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM