Klacht: krant niet bezorgd vandaag 15 september.

op 15 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 september 2016 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bierdrager,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vandaag de krant niet heeft mogen ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. ZIj zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Ter comepensatie verlengen wij uw huidige betaalperiode met het aantal dagen dat de krant niet is bezorgd.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door J.T.BIERDRAGER@UPCMAIL.NL