Klacht: Krant niet bezorgd

op 21 maart 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

vanaf 17 februari j.l. wordt de krant te laat bezorgd. Vandaag om 09.15 u nog steeds niet bezorgd,meer dan 1 maand 2 x of drie naar de brievenbus lopen om te kijken of de krant er nu wel in ligt..ik heb bonnen gekregen. De eerste keer dat ik die wilde inleveren bij de stationskiosk,kranten uitverkocht!!

als de krant nu uiteindelijk op de afgesproken tijd wordt bezorgd.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 maart 2020 om 11:02 geantwoord

Geachte heer, mevrouw De Lange,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u (nog) geen krant heeft ontvangen. Wij begrijpen dat u een abonnement bij ons heeft om het laatste nieuws tijdig en correct thuis te ontvangen en wij moeten daarvoor zorgen.

Goed dat u het aan ons doorgeeft. Onze excuses voor dit ongemak.

Wij zien dat u uw melding inmiddels ook bij ons gedaan heeft via onze spraakcomputer. Uiteraard houden we de bezorging de komende periode scherp in de gaten en hebben wij verzocht om vooral extra aandacht te geven aan een correcte -en tijdige bezorging,

Voor het nieuws van vandaag verwijzen wij u naar de digitale krant in de app of online.

Met vriendelijke groeten,
MH- Webcare Team

Heeft op 21 maart 2020 om 12:01 geantwoord

Hetzelfde antwoord sinds 17 februari en nog steeds veel te laat. Ik ga overwegen het abonnement op te zeggen wegens het niet nakomen van de leveringsverplichting.

Alle klachten die gemeld zijn door Daanhk