Klacht: Krant is er nog steeds niet het is elf uur

op 23 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

het is niet de eerste keer dat wij geen kanttekening óf niet op tijd wordt bezorgd. De grote historie is bij jullie bekend. Alvorens dit weer gebeurd, verzoek ik u weer de nodige attentie aan dit probleem te besteden en zeker n de vakantie periodes.het zuiden gaat deze week met vakantie maar wij niet. Heel handig is dat u weer de nodige bonnen aan mij beschikbaar stelt om de krant bi AH op te halen.m.Nu maar wachten tot de krant er is in het weekend.
Graag reactie hierop.
Mevr AFM huijbregts

Wanneer dekrant goed en dagelijks op tijd komt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 juli 2016 om 09:26 geantwoord

Geachte mevrouw Huijbregts,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de krant de afgelopen zaterdag te laat of niet heeft ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Mocht u onverhoopt weer problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorging/. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr Huijbregts