Klacht: Krant bezorging

op 04 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat heeft het voor zin om een bezorgklacht te melden?
Ik heb vanmorgen om 8 uur 15 doorgegeven dat ik geen telegraaf gekregen heb. Krijg wel een melding (na nogmaals een klacht ingediend tehebben)de mededeling dat het niet meer mogelijk was om de krant na te bezorgen. Hoe laat moet ik dan melden dat ik geen krant gekregen heb om WEL een krant te krijgen?
Een pissige abonnee

Gewenste Oplossing:

Niet op zo'n manier de klacht afschepen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 oktober 2016 om 09:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Woelders,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft ontevreden te zijn over de manier waarop er wordt omgegaan met uw bezorgklachten.

Ik kan me voorstellen dat u als abonnee probleemloos elke ochtend de krant wilt ontvangen. Excuses voor het ongemak.

In samenspraak met andere grote kranten hebben wij in 2013 besloten geen kranten meer na te bezorgen om zo kosten te besparen en abonnementen goedkoper te houden.

Uiteraard compenseren wij dit wel door uw betaaldatum met een dag op te schuiven. Hierdoor betaalt u de gemiste krant niet. Tevens nemen wij contact op met uw bezorgdienst om te voorkomen dat de bezorging in de toekomst nogmaals misgaat.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,
MvS-De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door harriewoelders