Klacht: Krant al ruim een jaar niet bezorgd.

op 21 april 2017 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vader heeft een abonnement lopen voor de zaterdag krant van de Limburger. Echter die hoort bij mij de zoon op een ander adres bezorgt te worden. Ik was hiervan niet op de hoogte want ontving ook geen krant meer sinds 13 februari 2016. (Het laatste exemplaar heb ik nog in bezit). Tot op heden 21 april 2017 dus geen krant ontvangen waarvoor wel betaald is.

De Limburger 088-7766550 gebeld. Die weigeren dit op te lossen.

Gewenste Oplossing:

Als mijn vader de 4 kwartalen a €39,50 per kwartaal terug gestort krijgt op zijn rekening.

De Krant is immers wel betaald echter nooit geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dagblad de Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 21 april 2017 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wij hebben net contact gehad met elkaar om deze kwestie te bespreken. Ik heb met u de volgende afspraken gemaakt. Ik ga een mail sturen naar de bezorging om te vragen waarom ze al meer dan 1 jaar niet meer de zaterdagkrant bezorgen bij u. Verder ga ik met mijn leidinggevende overleggen wat de maximale vergoeding die wij u hiervoor kunnen geven. Ik ga a.s. maandag contact met u opnemen om u de resultaten hiervan te bespreken. Ik hoop dat wij tot een goede oplossing kunnen komen.

Met vriendelijke groet,

Anne-Marie Goessens
Medewerker Backoffice
Media Group Limburg

Heeft op 24 april 2017 om 14:22 geantwoord

Klacht is NIET opgelost.

Snap niet waarom met de klacht als opgelost gekenmerkt heeft.

Ook ben ik nog steeds niet terug gebeld door Anne-Marie Goessens, Medewerker Backoffice Media Group Limburg.

Ook heb ik afgelopen zaterdag nog steeds geen krant ontvangen, zoals mevrouw Goessens beloofde.

Kwalijk dat iets opgelost genoemd wordt wat helemaal niet opgelost is.

Alle klachten die gemeld zijn door F.D.