Klacht: Krant

op 26 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 september 2016 om 15:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw/meneer van Rooijen,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft geen krant te hebben ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Om ervoor te zorgen dat de krant in het vervolg weer netjes wordt bezorgd hebben wij contact opgenomen met uw bezorgdienst. Ter compensatie verschuiven wij de betaaldatum met een dag, hierdoor betaalt u de gemiste krant niet.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,
MvS-De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Melklaan