Klacht: Kraan trilt en blijft trillen bij dichtdoen van warm water

op 02 mei 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

We hebben 3-4 jaar geleden een ikea keuken aangeschaft, met een Ringkår keukenmengkraan met uittrekbare tuit. Al vrij snel liet een kunststof ring nabij de tuit los, maar nu blijft de kraan na warmwatergebruik hard natrillen. Dit trillen stopt pas als de kraan weer wordt opengezet, naar koud wordt gerdaaid en dan pas dicht. Het blijkt dat in een van de toevoerslangen zichtbaar een zogenaamd staande trilling ontstaat. Door de heftige trilling zijn de koppelingen nu een beetje gaan lekken. Wij hebben geen bon maar kunnen wel de pinbetaling laten zien.

Als er een oplossing komt voor dit probleem

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 12 juli 2016 om 13:42 geantwoord

Hej Fedde,

door drukte lezen we je bericht nu pas. Onze excuses hiervoor!

Wat vervelend dat je RINGSKÅR problemen heeft :( Indien er heden nog geen oplossing is raden we je aan ons contactformulier in te vullen: https://cccnservice.ikea.com/direct.aspx?ug=4&N=1690 Dan gaan wij kijken wat we voor je kunnen doen.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: https://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Ikeaklant haarlem