Klacht: Kpn verkeerde opzegdatum

op 02 augustus 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2 juli KPN abonnement tv internet opgezegd per 29 september. Volgende dag gemeld en gegevens door gegeven. Bevestiging zou nog komen, is niet gemeld waar naar toe. Deze is namelijk niet verstuurd naar het e-mailadres waarmee ik de aanvraag heb gedaan en daardoor heb ik deze nier ontvangen. Hierop was te zien dat ze het abonnement per 2 augustus zouden beëindigen. Dit is dan ook vandaag gebeurd. Na vele telefoontjes met KPN wordt het nu zsm geregeld maar kan 5 dagen!!!! Duren. Dit is niet mijn schuld, deze ligt bij KPN.

Gewenste Oplossing:

Compensatie voor elke dag zonder aansluiting.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wbakkie