Klacht: KPN stuurt onterecht een factuur, zijn we het beide over eens echter ik moet nu wel eerst betalen om het volgende maand terug te krijgen

op 04 juli 2019 over KPN in de categorie Alles-in-1

KPN heeft onze maandelijkse factuur (onaangekondigd) met €80 verhoogd en automatisch afgeschreven.
Ik heb daarover gebeld met KPN (45 minuten gekost!) en KPN is het eens dat de factuur onterecht is.

Ik heb het hele bedrag gestorneerd en het juiste bedrag netjes overgemaakt.

Klaar zou je verwachten.

Bij KPN niet: Ik krijg mailtjes en ook SMS-jes dat ik binnen 3 dagen moet betalen.
Ook daar heb ik over gebeld (35 minuten gekost). Eerst wordt er aangegeven dat dit vreemd is. “U heeft toch netjes betaald”.
Later wordt erop terug gekomen en is het verhaal dat dit KPN beleid is: eerst betalen om het een maand later terug te krijgen.

Ook wordt gedreigd dat eventuele extra kosten (bijv aanmaning of afsluiten) voor mij zijn

KPN:
1)handel per direct de fout gestuurde factuur af (niet over een maand)
2) stop met mailtjes en SMS’n sturen over betalingsachterstand
3) stop met dreigen over kosten enof afsluiten
4) pas dit achterlijke beleid aan (KPN weet ook dat dit gedrag van een groot bedrijf bij veel mensen werkt)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fsi