Klacht: KPN komt zijn afspraken niet na!

op 17 september 2018 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

We hebben al jaren alles van KPN…. gewoon eenvoudig om alles via 1 provider te laten lopen. Zonder enige problemen altijd het contract door te laten lopen. Maar de kinderen klaagde wel over het slechte WIFI op hun slaapkamers en op zolder hebben we überhaupt geen signaal. Geen probleem gemaakt want ik gaf de kinderen extra MB’s zodat ze ook boven snel en goed 4G hadden.

Maar vorige week een reclame spotje van KPN op de radio gehoord over in elke hoekje altijd WIFI… dus we hebben maar eens KPN klanten service gebeld. Ze verwezen we door de site om een test te doen met de WIFI tuner. Alles ingevuld en op alle verdiepingen een test gedaan. Maar op zolder heb ik geen WIFI dus de test kon steeds niet afgerond worden. Ik heb het wel 10x geprobeerd en toen heb ik maar weer de klantendienst gebeld. Een vriendelijke dame heeft samen met mij nogmaals de test gedaan… stap voor stap als of ik niet wist hoe het moest. Eénmaal op zolder gelopen liep de test weer vast.

Ik heb nogmaals alle problemen met WIFI in huis doorgenomen waarbij ze vertelde dat ik recht had op 2 WIFI versterkers. Ok dacht ik. Het probleem is opgelost…. niet dus!

Er moest eerst een monteur komen die de versterkers kwam plaatsen… het was allemaal gratis. Ok laat de monteur dan maar komen. Twee dagen later kwam de monteur. Hij had een bon van KPN gekregen met een betaling voor de versterkers…uhhh? Ze waren me toch gratis aangeboden? Niet dus! De monteur is zonder iets gedaan te hebben omgedraaid en terug gedaan.

De volgende morgen KPN gebeld… medewerker 2 geeft aan dat ze nooit versterkers gratis weggeven… ze kosten wel 40 euro zegt hij tegen me! 35 minuten uitgelegd wat het probleem is maar hij kon alleen maar zeggen sorry… , sorry en nog een keer sorry maar hij deed niets om het probleem op te lossen.

Later werd ik gebeld door de planning van KPN dat de monteur een verkeerde bon had meegekregen… opnieuw een afspraak gemaakt.

Ook deze afspraak is misgelopen… afspraak wordt geannuleerd omdat de monteur ziek was. Kan gebeuren en vervolgens een derde afspraak gemaakt. Vandaag tussen 17.00 en 19.00uur…. voel je hm aankomen?… ja! Om 19.30uur was hij er nog niet. Klantenservice gebeld en werd na 10 minuten doorverbonden, het hele verhaal maar weer eens verteld en ze zou me door willen verbinden met de planning maar dat kan wel 10 minuten duren vertelde ze me. Waarop op reageerde dat ze mij beter terug kunnen bellen. Nee! Dat kan niet zegt ze…uhhh? Klantenservice en planning kunnen mij niet bellen? Zijn jullie belminuten op ofzo?

Helaas geen actie vanuit KPN! SERVICE ONDER DE MAAT!! Ik wacht nu maar af of ze zelf nog hierover bellen en anders een keer overgaan naar een andere provider? Want ze trekken liever nieuwe klanten aan dan dat ze vaste klanten willen behouden!!! Alle acties zijn voor nieuwe klanten en de bestaande klanten hebben geen voordeel.

Dat ze zelf nu mij bellen en de afspraken nakomen, compensatie van de uren dat ik vrij heb genomen en een actie voor vaste klanten en niet alleen voor nieuwe klanten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lamstraal69