Klacht: KPN komt afspraak niet na

op 03 juli 2012 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In april besloot ik over te stappen van UPC naar KPN. Dit omdat in Almere glasvezel is en ik mijn UPC apparaat minstens 12 x per week moest resetten om Internet te ontvangen. Ook de kosten vielen mee, zelfs lager dan bij UPC, plus de eerste drie maanden half geld. Mooi dus! Gebeld met een heel aardige mevrouw en in het gesprek vroeg ik haar hoe ik van mijn UPC abonnement af zou kunnen. Zij vertelde mij dat KPN dit zou regelen. “Dat is mooi!” zei ik nog.
Vorige week was ik dan ook verrast toen een UPC rekening met het nieuwe maandbedrag in mijn bus lag. Vast een foutje, UPC maakt die wel meer, dus maar even gebeld. Het lag even anders: Mijn abonnement liep nog gewoon!!! Wel had KPN mijn telefoonnummer overgenomen vertelde UPC. Vervolgens naar KPN gebeld waar bevestigd werd dat het nimmer was opgezegd. Ergens in wat kleine lettertjes zou staan dat ik geen gebruik maakte van de “overstapservice.”

Ook werd mij nog medegedeeld, dat ik UPC maar moest terugbellen om te vragen of zij mij tegemoet konden komen (!)
Dus de fout even afschuiven…

E.e.a. op de mail gezet naar KPN met hun e-mail formulier maar men neemt niet eens de moeite om te reageren.

Bedankt, KPN!

Gewenste Oplossing:

KPN moet hier maar een oplossing voor bedenken. Het is te gek voor woorden dat ik nu 3 maanden met dubbele lasten zit.

Alle klachten die gemeld zijn door burg