Klacht: KPN kan dit wel oplossen

op 25 januari 2014 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Meneer/mevrouw

Op 05-10-2013 internet-bellen-interactieve tv pakket genomen .vanaf eerste dag dat ik geïnstalleerd had begonnen de problemen eerste keer hoorde ik van uw collega van der kloet dat er een storing binnen onze regio aan de gang was en dat de storing tot 13 december 2013 zal plaats vinden.maar helaas dat was het alleen nog niet de enige constateerde we dat later . We konden nog niet gebruik maken van tv op 3januarie is batuhan dosun van technische dienst lang moeten komen na al Kontrole was de Motorola tunner defect heeft vervangen na het bellen om de klachten door te geven heb ik gesproken met uw collega Amanda Nistelrooy heeft als een tegemoetkoming tot 24januarie 2014

Zie mail
Geachte mevrouw KORAMAZ,
U hebt een extra dienst dienst aangevraagd. Wij hebben deze aanvraag verwerkt. Binnen een dag kunt u deze nieuwe dienst gebruiken. Voor de volledigheid hebben wij uw abonnementsgegevens hieronder op een rij gezet.
Pakketoptie
Optieprijs
Contractsduur
Videoland Unlimited Pakket
Onbeperkt films en series kijken met het Videoland Unlimited Pakket
€ 10,00
Deze optie heeft een contractduur van 1 maand(en) met een opzegtermijn van een maand. Daarna kunt u de dienst naar wens uitzetten.
Videoland Unlimited Pakket — 2 maanden 10,00 euro korting
2 maanden korting Videoland Unlimited Pakket
€ -10,00
Deze optie heeft een contractduur van 2 maand(en) met een opzegtermijn van een maand. Daarna kunt u de dienst naar wens uitzetten.

Belangrijk om te weten: de extra diensten worden niet automatisch beëindigd wanneer de actieperiode voorbij is. U kunt dit zelf opzeggen. De extra diensten zijn per maand opzegbaar. Het gebruik van de dienst stopt dan per direct.
Verrekening abonnementskosten
Het abonnementsgeld wordt vooruit gefactureerd.
Hebt u nog vragen?
Op kpn.com/klantenservice helpen wij u graag verder. Hier vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen.

Femke Kothuis
Directeur Klantenservice

En wij dachten dat wij film mochten kijken en wij zagen het fEn wij dachten dat wij film mochten kijken en wij zagen het factuur van KPN en niemand had ons uitgelegd vanaf begin ook als je de code intikt dat je moest gaan extra moest betalen .ik voel me heel erg belazerd door KPN Wil mijn geld absoluut terug en ik denk dat ik wel duidelijk ben geweest al vast bedankt afwachting van uw reactie actuur van KPN en niemand had ons uitgelegd vanaf begin ook als je de code intikt dat je moest gaan extra moest betalen .ik voel me heel erg belazerd door KPN Wil mijn geld absoluut terug en ik denk dat ik wel duidelijk ben geweest al vast bedankt afwachting van uw reactie

Ik wil dat de KPN het goed zal maken met terug betalen wat ik extra heeft moeten betalen en drie maanden gratis gebruik. Mag maken van diensten die ik nu moet voor betalen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KPN bezwaar