Klacht: KPN internet en vaste telefonie (0243231626)

op 16 januari 2014 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

enkele weken geleden werd door een medewerker van KPN tel. contakt met ons opgenomen om de tarieven van internet en vaste telefonie te bundelen tot een tarief nl.Eur.41,50 en Eur.15,– voor gratis bellen vaste tel.binnen Nederland. Er werd toen niet gesproken over de noodzaak van glasvezel!! Door ons is gevraagd een schriftelijk voorstel te doen; echter zonder resaultaat. Wij hebben toen na enkele weken zelf contakt opgenomen met KPN om deze beide componenten te verenigen tot bovenstaand tarief.Was in orde! effectuering zou 2 weken in beslag nemen.Tot onze grote verbazing ontvingen wij een dezer dagen een telefoontje van een aannemer
die vertelde opdracht van KPN te hebben ontvangen voor aansluiting van de glasvezel op ons adres. Hebben hierover onze verbazing uitgesproken,omdat door ons nimmer deze opdracht is gegeven!Door een interne communicatiestoring bij KPN, en het langs elkaar heenwerken, zijn wij nu de dupe van het niet realiseren van aanbod van de KPN zonder glasvezel.Heb het voornemen nu alles bij een andere provider onder te brengen.

het tarief bieden zoals aangeboden, zonder de eis van glasvezel-aansluiting.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JaPru2606