Klacht: KPN heeft abonnement deels niet opgeheven, jarenlang onterechte kosten

op 02 juli 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Enige tijd geleden viel het mij op dat we elke maand een klein bedrag, €3,56, aan KPN betaalden, terwijl we helemaal niets van KPN hebben.
Telefonische navraag bij KPN klantenservice leverde op, dat dit een “email basis abonnement” was, dat waarschijnlijk in het jaar 2000 afgesloten was. Ik kon mij niets voorstellen bij, noch herinneren van een apart email abonnement, maar bewijs van afsluiten door ons van dit abonnement kon niet geleverd worden vanuit KPN.

Ik wist dat we ooit wel een KPN abonnement hebben gehad voor telefoon, televisie en internet. Na een zoektocht in onze eigen administratie, heb ik een schriftelijke bevestiging (30 november 2008) gevonden dat “KPN dit abonnement en alle bijbehorende diensten zal opheffen (inzake klantnummer 205532)” . Wij zijn namelijk per 1-1-2009 overgegaan naar UPC. Ik verwacht dan ook dat KPN dat doet!

Ik kan nu alleen maar concluderen dat KPN de bewuste opheffing van het abonnement en alle bijbehorende diensten niet goed uitgevoerd heeft. Hierdoor heb ik ca. 8,5 jaar €3,56 per maand teveel heb betaald, dat is ongeveer €360,= (zonder rente).

Inmiddels heb ik enige tijd een brief met een klacht naar KPN gestuurd en nog geen reactie ontvangen.

Ik zou tevreden zijn als ik een reactie krijg op mijn gestuurde brief met het door KPN terug te storten bedrag en de wijze van berekenen en het daarna ook daadwerkelijk teruggestorte bedrag op mijn rekening te zien.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SandraSchaap