Klacht: kpn heeft abonnement aangepast en verlengd met 2 jaar

op 20 maart 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kpn heeft na telefonische contact op 27-10-2016 gevraagd of ik tevreden was. was ik niet kreeg ter compensatie HBO (was maar tijdelijk).
Kreeg mail met daar in de melding dat ik HBO kon ontvangen en op mobiel €5,- korting kreeg en dubbele data (heb helemaal geen data abonnement.maar de maandelijkse kosten wel verhoogd naar €10,-
Nu medio maart gaan we over naar Telfort en kan het mobiele nummer niet overgezet worden ivm abonnement tot 27-10-2018 die ik niet heb besteld en waar ik volgens Kpn ook niet van af kom.
Mag dit maar zo en wat doe ik er aan

Gewenste Oplossing:

dat ik mijn abonnement kan beëindigen zonder extra kosten en mijn nummer kan overzetten naar Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerrit Holtslag