Klacht: KPN glasvezel zenders niet meer beschikbaar

op 27 januari 2014 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Ik ben sinds 2 jaar klant bij KPN glasvezel, na wat opstart problemen, heel tevreden. Mijn buurvrouw kijkt graag Turkse tv en in het standaard pakket zaten er 5 Turkse zenders, dit werd ook bevestigd door de klantservice. Dus ook zij werd klant van KPN glasvezel.

Sinds een week zijn de Turkse zenders niet meer beschikbaar en ook andere zenders waar ik bijvoorbeeld 2 jaar na gekeken heb, zitten niet meer in het standaard pakket. Bij navraag / klacht aan de klantenservice wordt mij verteld dat deze zenders per abuis beschikbaar waren en nu sinds een week apart betaald dienen te worden.

Dit is onaanvaardbaar, voornamelijk omdat deze zenders ook volgens de klantenservice zelf wel in het standaard pakket zaten. Met andere woorden KPN heeft blijkbaar populaire zenders uit het standaard pakket gehaald, in een betaald pakket gestopt en hun klanten hier niet over geïnformeerd, nog een korting aangeboden voor het verkleinen van het standaard pakket.

Wat willen wij, wij willen dat KPN het pakket zoals wij voorheen hadden voor dezelfde prijs per maand blijft leveren en ons compenseert voor de periode dat ze dit niet doen.

Wij willen dat KPN het pakket zoals wij voorheen hadden voor dezelfde prijs per maand blijft leveren en ons compenseert voor de periode dat ze dit niet doen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KPNdwaas