Klacht: KPN Glasvezel turkse zenders niet meer beschikbaar

op 30 januari 2014 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al vele jaren klant bij KPN. Tijdens de introductie van glasvezel ben ik hiermee ingestemd. Sinds het begin heb ik altijd al 5 turkse zenders kunnen bekijken, in het basispakket. Sinds 1,5 week zijn de turkse kanalen verdwenen. Na telefonische contact met KPN gaven ze aan dat we al die jaren ‘geluk’ hadden, er moest immers vanaf heden betaald worden voor de turkse zenders. Ik heb jaren mijn contract afgesloten naar aanleiding van de turkse zenders. Ik ben hier tijdig niet over geinformeerd! Nu blijkt, dat ik niet de enige ben. Ik heb al van vele klanten hetzelfde verhaal gehoord.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat KPN het pakket levert zoals voorheen en ons compenseert voor de periode dat ze dit niet doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door caloren