Klacht: KPN Glasvezel abonnement blijft doorlopen ondanks schriftelijk opzeggen en telefonische contacten

op 21 juli 2012 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

In verband met een verhuizing hebben wij eind februari KPN Glasvezel, ruim een maand voor de verhuzing, opgezegd. Nog geen week later konden we al niet meer emailen met de adressen van KPN, dus gingen we er vanuit dat de brief verwerkt zou zijn. Vervolgens zijn we nog een keer gebeld door de klantenservice van KPN, waarbij de opzegging per begin april bevestigd werd.

Nu zijn we 3 maanden verder en nog steeds wordt er geld van onze rekening geschreven van KPN. We hebben hierover wederom met de klantenservice gebeld. De betreffende medewerker vertelde ons dat het leek dat het abonnement nog open stond en hij beloofde ons dat we hierover terug gebeld zouden worden. Maar goed, tot op heden niks gehoord.
Dus hebben we een tijdje terug een schriftelijke klacht ingediend bij de KPN. Helaas zitten we, naar aanleiding van deze brief, ook nog steeds op een reactie van KPN te wachten…

Dit moet toch niet mogelijk zijn?! Zeer slechte service vinden wij het bij KPN!

In ieder geval een reactie van KPN, telefonisch of schriftelijk. Daarbij willen wij met terugwerkende kracht al het teveel betaalde geld terug, incl. de extra kosten die wij hebben door de nalatigheid van KPN.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Internet in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Internet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Internet

Heeft op 01 september 2012 om 12:06 geantwoord

Beste Ink,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.

Wij helpen u graag via:

- https://forum.kpn.com

- https://www.twitter.com/kpnwebcare

- https://www.facebook.com/kpn

- Via onze gratis telefonische klantenservice: https://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Ivette

KPN Webcare Specialist

Reactie van de melder van de klacht Ink

5 jaren geleden - Leuk, KPN zegt dat de klacht is opgelost. En hoe, door mij te verwijzen naar een van hun sites. Zo lang er nog steeds geld van onze rekening wordt afgeschreven, is deze klacht wat mij betreft niet opgelost! (En dat ook ondanks een schriftelijke toezegging van hun kant ruim een maand geleden al weer...) We storten nu maandelijks het bedrag terug naar onze rekening, met als gevolg dat wij nu 'gedreigd' worden dat we afgesloten worden van ons internet, omdat ze het geld niet van onze rekening kunnen afschrijven. Wat grappig toch, dit is toch net wat we al maanden proberen?!

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van KPN Internet beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Ink