Klacht: KPN geeft niet thuis, maar dreigt wel met incassobureau

op 10 maart 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Eind november 2019 heb ik gebruik gemaakt van een Black Friday actie van KPN, waarbij ik aangaf gebruik te willen maken van de overstapservice. KPN hield zich echter niet aan de door mij gewenste datum waarop het contract bij Ziggo moest worden beëindigd. Diverse pogingen om hierover contact te krijgen teneinde dit te herstellen, leidden niet tot een bevredigende oplossing. Dus heb ik binnen de geldende annuleringstermijn de overeenkomst opgezegd en de apparatuur (niet uitgepakt, laat staan gebruikt) teruggestuurd. Ondanks een bevestiging per e-mail dat de overeenkomst is beëindigd, blijft KPN mij sindsdien stalken met facturen en aanmaningen en dreigen met het inschakelen van een incassobureau. Pogingen om contact te krijgen met de klantenservice om dit misverstand uit de wereld te helpen, lopen op niets uit. Personeel in de KPN winkel verwijst naar de telefonische klantenservice. Als ik die bel, krijg ik of niemand te spreken maar de mededeling dat ik zsm moet betalen of ik krijg te horen dat ik doorverbonden moet worden naar een andere afdeling, waarna ik vervolgens met muziek in de wacht sta zonder dat er zelfs maar gemeld wordt hoeveel wachtenden er nog voor mij zijn.

Zodra KPN doorheeft dat ik mijn voorgenomen abonnement heb geannuleerd, dit in haar systemen vastlegt, zodat ik voortaan verschoond blijf van onterechte facturen en aanmaningen en idiote dreigementen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jeroenbootsman