Klacht: KPN “De kroon is niet meer wat het was”

op 29 september 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Beste,

Tijd geleden is er mij beloofd dat er een nieuwe kabel zou getrokken worden, tot mijn verbazing kreeg ik toen ineens een offerte / factuur van dat dit het kosten plaatje was en dat kpn alle kosten zou dekken.

Tot mijn verbazing kreeg ik enkele weken later nieuws dat het niet mogelijk is en dat kpn dit niet zal doen.. goed bezig! valse hoop met goed nieuws. ( oud ).

Toen hebben ze gekeken naar de problemen en gebeuren, als je traag internet hebt moet die wel goed werken, bleek in de centrale de kabel niet goed gelast te zijn. Elke keer als er een trein reed kwamen er trillingen vrij en speelde de kabel die iets los zat waardoor wij tijden lang last hebben gehad van storingen bij elke trein die reed.

25-9-2017 heb ik jullie gebeld naar aanleiding van een klacht dat ik namelijk geen SIP telefoon of VOIP telefoon kan gebruiken ivm het ondernemers pakket…

ik heb duidelijk gevraagd of ik dan gebruik kan maken van een abbonement waarbij dit wel kan zodat ik zelf de telefoons kan uitkiezen en alsnog gebruik kan maken van goede comfortabele telefoons., dat moet tog op het mkb?? Dit is volgens KPN NIET MOGELIJK.

Toen maar gebeld met mijn klacht dat kpn ons een snelheid levert wat gewoon belachelijk langzaam is, en dat het kwa Service zwaar tekort schiet en ons belemmert met het gebruiken van andere apparatuur dan dat van kpn zelf? dat is gewoon weg belachelijk aangezien KPN maar een paar goedkope model telefoons levert.

Toen maar besloten een redelijke abbonement af te sluiten met klantenservice om te kosten weer redelijk te maken en te kijken naar nieuwe oplossing ( bijv oude telefoon inleveren voor nieuwe om te compenseren, tot mijn verbazing kreeg ik de korting die alle klanten kregen ?, ben al zo lang klant en heb al zoveel problemen gehad. zoveel valse beloftes zoveel onnodige telefoontjes zoveel medewerkers die geen zin hebben om dingen op te lossen uit te zoeken. ik vind dit schandalig slecht! vies gewoon…

Gisteren telefoon gehad om de nieuwe contract duidelijk te bespreken en te doen, hierbij was het niet mogelijk om dingen te bespreken dat kon bij de volgende telefoontje planning?.. hierbij heeft ze een pakket samengesteld , lekker makkelijk aanvullen maar.. hierbij ook mijn klacht na deze vrouw dat ze moet kappen met haar oplichtingspraktijken, als een klant iets niet wilt voeg je dat niet zomaar toe en als je geen zin hebt om te werken ga je maar naar huis.

Hierbij mijn klacht! Ben zeer teleurgesteld als MKBér over KPN! “De kroon is niet meer wat het was.”

Dat de nieuwe kabel word getrokken. Toestellen ( oude vervangen met nieuwe degelijke! ). Normaal tarief voor het complete pakket.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ENKA_1