Klacht: KPN Compleet

op 29 september 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb interactieve TV, internet en vast bellen bij KPN. Ik was altijd tevreden, totdat ik besloot KPN compleet met nnummerbehoud te nemen. In eerste instantie had ik gekozen voor een abonnement met de Xperia SA. Ik was echter niet tevreden over het toestel en stuurde het terug.

De volgende dag bel ik op om te vragen of ze het hebben ontvangen en vraag of ik gelijk een nieuwe kan bestellen. Geen probleem volgens de dame. Ik krijg een bevestiging. Wat ik niet krijg is een bevestiging van de bezorgafspraak dus ik bel de volgende dag op en wat blijkt, de telefoon kan niet geleverd worden. Waarschijnlijk heeft dit met het nummerbehoud te maken. Mevrouw zou haar best doen, maar weer bleef het oorverdovend stil.

Later maar weer gebeld. Er was iets niet goed gegaan met de bestelling en meneer had het geregeld. Weer krijg ik geen bevestiging. Ik heb de chat er maar bij gehaald en deze dame zei dat eea mis was gegaan, maar ik kon gewoon een telefoon bestellen.

Ik ben maar naar de winkel gegaan omdat ik de klantenservice van kpn niet vertrouw. De meneer die mij hielp zei dat ik geblokkeerd was en wist uiteraard niet waarom. Ik moet morgen maar voor 5 uur (werk?) terug komen.

Als ik weet waarom ik geblokkeerd ben en als ik zeker weet dat ik die telefoon krijg. KPN medewerkers moeten geen abonnementen verkopen als dat niet kan.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mausmid