Klacht: Koudschuim toppers mogen kuilvorming vertonen?!

op 11 maart 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

In november heb ik via de vestiging van Sanders Den Haag een My Box bed aangeschaft met combispring matras en een koud schuim topper.
De levering was iets te laat, echter voor de rest weinig op aan te merken.
Na een week begon de ellende, het bed kraakte zo hevig dat ik er ‘s-nachts van wakker werd.

1e monteur: Klacht ongegrond met de mededeling dat ik maar een duurder bed had moeten komen.
2e monteur: Klacht zeker gegrond, direct de onderboxen laten vervangen.
Helaas duurde het wel tot de 6e week van 2016 voordat de nieuwe onderboxen geleverd konden worden!

Nadat de onderboxen vervangen waren kwam er alweer een nieuw probleem, wanneer je op het bed gaat liggen rol je naar het midden.
Als je de topper bekijkt zie je ook al twee kuilen, dit betekent dat er dus nu al kuilvorming optreedt.

Nu is er een monteur langs gekomen die mijn klacht heeft afgewezen, hij geeft aan dat ik waarschijnlijk stress heb en daardoor niet goed kan slapen.
Tevens vindt hij dat kuilvorming heel normaal is bij een topper van 4 maanden oud?!

Vandaag ben ik dan ook door de klantenservice gebeld dat bij het product kuilvorming heel normaal is. Eigenlijk geven ze hiermee dus al aan dat ze een waardeloos product verkopen.

Na dit gesprek ben ik aardig klaar met dit bedrijf.
Ik heb in totaal vijf keer een dag vrij moeten nemen, alles gaat tergend traag en uiteindelijk komt er geen oplossing.

Graag zie ik dan ook dat er met spoed een nieuwe KWALITEIT topdek matras geleverd wordt.
Mocht dit niet mogelijk zijn, dan zou ik graag een vergoeding willen voor alle dagen die ik vrij heb moeten nemen, dit gaat dus op een paar honderd euro.
Mocht hier ook niet akkoord mee worden gegaan, dan zou ik graag de volledige koop annuleren.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht richard939

5 dagen geleden - Helaas na 8 maanden nog steeds geen oplossing!

Alle klachten die gemeld zijn door richard939