Klacht: Koud en te weinig

op 17 december 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Ik was al even niet geweest omdat er vaak iets mis gaat met de bestelling. Ik woon, met mijn gezin, op 3 minuten rijden van Mac Donalds Zaandam (rotonde) en kom vaak met koud eten thuis. Ik begrijp niet dat je daar eten besteld voor €35,- en dan zo naar huis wordt gestuurd. 3 koude burgers, 4 keer koude patat en de 6 fritesaus betaal je wel maar krijg je er niet bij. Ik begrijp er echt niks van en ben in staat om de hele bestelling daar naar binnen te gaan gooien. Als het nou 1 keer is, maar elke keer trappen jullie gewoon burgers weg die al veel e lang liggen, en de patat ook. Hoe moeilijk kan het zijn??? Verander eens iets daar, het is geen hogere wiskunde hoor en eigenlijk bedonder je je klanten gewoon. Geen stijl!!!!

Ik ben tevreden als ik thuis kom met het eten en drinken dat ik besteld heb en dat het nog gewoon warm is omdat het net voor je is gemaakt. Begrijp best hoe het werkt in de fastfood maar vind dat jullie er echt een potje van maken. Ik kom ook niet meer klagen want dan word ik weggestuurd met 2 gratis koffiebonnen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jop1978