Klacht: kosten van retour sturen mobiel voor reparatie

op 13 mei 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nu een jaar een Iphone va Typhone. Ik had hem net een paar dagen en hij deed het niet goed. Toen kon ik hem nog terugzenden en heb de kosten van verzenden retour gehad. Een paar maanden erna deed hij het weer niet, ik heb hem ingestuurd en kreeg een nieuw toestel. Nu pas geleden deed hij het weer niet en heb hem weer ingestuurd en weer een nieuw toestel gehad. Ik heb nu al €15 kosten gemaakt om 2x toestel retour te sturen en mijn toestel is 2x vervangen door een nieuwe. Dus er was zeker iets mis mee, viel ook binnen garantie. Waarom moet ik betalen voor verzendkosten als ik er niks aan kan doen??

Gewenste Oplossing:

€15 retour krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door moniquelog