Klacht: Kosten uitstellen levering

op 22 april 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

We hebben stoelen besteld bij Sanders Meubelstad, bij het bestellen hadden we aangegeven dat we niet precies wisten wanneer deze geleverd konden worden, dit omdat we in een verbouwing zaten.
Er werd ons gezegd dat dit geen probleem was en dat we zelf aan konden geven wanneer ze konden leveren.
Nadat we besteld hadden kregen we opeens een telefoontje dat we 50 euro moesten betalen omdat de meubels langer opgeslagen waren.

We zijn tevreden als we de 50 euro terug krijgen voor het opstallen. Dit omdat dit niet de afspraak was.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Bericht van Sanders Meubelstad

1 jaar geleden - Beste heer/mevrouw, Graag zou ik de situatie even na willen kijken, maar ik kan de order niet vinden. Heeft u voor mij een ordernummer? Met vriendelijke groet, Sophie van Webcare Sanders Meubelstad

Reactie van de melder van de klacht Jarno Swinckels

1 jaar geleden - Beste Sophie, Hierbij het ordernummer: 323154. Met vriendelijke groet, Jarno Swinckels

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 28 april 2016 om 15:02 geantwoord

Beste heer Swinkels,

U heeft reeds een mail ontvangen van de afdeling klantenservice Sanders waarin onderstaande weergegeven staat:
De kosten betreffende opslag zijn reeds op 5 januari 2016 aan u doorgegeven.
De kosten voor opslag dienen wij in rekening te brengen.

Vertrouwende u op deze wijze voldoende te hebben geinformeerd.

Sophie van Sanders Meubelstad

Heeft op 28 april 2016 om 15:25 geantwoord

Toen we de stoelen kochten werd er verteld dat we konden laten leveren op afroep. Dit zou kosteloos zijn. Dit hebben we gevraagd omdat we niet wisten wanneer geleverd kon worden. En dat was geen probleem.

Alle klachten die gemeld zijn door Jarno Swinckels