Klacht: kosten reparatie telefoon

op 05 oktober 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare-team.

Reactie van de melder van de klacht clemmy

2 maanden geleden - Geachte heer of mevrouw, Het gaat om een Samsung Galaxy s7 Edge G935 IMEI-NUMMER:355506072418103 mVG, Kramp C.A.

Reactie van de melder van de klacht clemmy

2 maanden geleden - Geachte heer of mevrouw Ik heb een email ontvangen van Dynafix dat mijn defecte toestel is verzonden naar Belsimpel,dus bij deze kan ik dus mijn toestel ophalen. Wat ik heb begrepen is mijn klacht nog steeds in behandeling,maar ga er nu dus wel vanuit dat mijn toestel niet is gemaakt. In afwachting van u antwoordt, Mvg, Kramp C.A.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 11 oktober 2017 om 15:21 geantwoord

Geachte klant,

Bedankt voor het imeinummer. Wanneer wij de gegevens van de reparatie erbij pakken zien we dat het toestel niet alleen een gebroken display heeft maar ook een gebroken camera glas. Door beiden vormen van schade vervalt de garantie waardoor een kosteloze reparatie niet mogelijk is. De prijsopgave werd dan ook terecht opgemaakt. Wanneer u het niet eens bent met de garantievoorwaarden dient u deze klacht bij de garantieverstrekken (Samsung) voor te leggen. Inmiddels is de prijsopgave door u of een medewerker van Belsimpel beantwoord met 'ongerepareerd retour met onderzoekskosten' en is het toestel retour gezonden.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynafix Wecare-team.

Heeft op 11 oktober 2017 om 18:37 geantwoord

Nee,natuurlijk niet, maar wat kan je er nog verder tegen doen.
Al die bedrijven ze hebben allemaal hetzelfde verhaal.

Als ik er iets tegen kan doen zou ik dat doen.
Het mooie ervan is dat me telefoon nog aan ging al viel het steeds uit,nu krijg ik een groen scherm of rood scherm.

Belsimpel stuurt je naar Dynafix hun weer naar Samsung en ga zo maar door.
Gewoon schandalig al die bedrijven hoe ze met de gewone consument omgaan.

Mvg,

Kramp C.A

Alle klachten die gemeld zijn door clemmy