Klacht: kosten rekenen voor niet-geleverde kaart

op 05 mei 2017 over Viabuy in de categorie Algemeen

Ik heb ooit via viabuy een kaart besteld maar deze is nooit geleverd. nadat de kaart maar niet aankwam was ik de website toch maar even op gaan zoeken, hier werd ik niet blij van. Na een tijdje te hebben gewacht op de kaart en niks binnen te hebben gekregen heb ik maar besloten om ze een mailtje te sturen dat de kaart nooit aan is gekomen en dat ik hem ook niet meer wil. hier was viabuy het niet mee eens en zij zeiden dat ik de kaart alleen kon cancelen als ik de €89(ongeveer) aan inschrijfkosten + €10 annuleringskosten zou betalen. dit is natuurlijk heel erg gek. het product is gewoon nooit geleverd! dat is hetzelfde als dat ik een pizza bestel bij domino’s en dat domino’s de pizza niet bezorgd, dan ga je even op internet naar de desbetreffende domino’s zoeken waarna je erachter komt dat het allemaal niet op orde is bij die domino’s. Dan vragen ze (een week nadat het geleverd zou moeten zijn)om een nieuw adres maar je hebt helemaal geen honger meer dus je wilt geen pizza meer. Dan wil je gewoon je geld terug. En dan komt domino’s opeens met de regel dat je de pizza moet betalen die niet geleverd is en waar je geen trek meer in hebt en ook nog eens annuleringskosten moet betalen. dat is natuurlijk heel erg gek!

nu is er ook nog een incassobureau ingeschakeld…
ik was trouwens heel wat weken geleden met viabuy in gesprek maar zij hadden ineens besloten om niet meer te reageren en dan maar gewoon een incassobureau in te schakelen.

ik ben tevreden wanneer

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gijs .