Klacht: Kosten parkeren

op 10 april 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik doe wekelijks mijn boodschappen bij de AH in Middelburg. En vaak ook voor meer dan 10 euro, dus als ik met de auto ben zou ik dus elke keer 1 uur gratis parkeren moeten krijgen. Normaal let ik daar eigenlijk niet zo op, altijd druk en haast. Maar nu had ik eens even tijd om de kassabon en mijn parkeerkaart te bekijken voordat ik de garage verliet. Ik heb mijn parkeerkaartje laten zien aan de kassamedewerker, ik weet niet wat ze er mee heeft gedaan. Ik was er van kwart voor 2 tot kwart over 6 en moest 6,50 euro betalen. Nergens op mijn kassabon zag ik dat er een uur parkeervergoeding terug was betaald. En als ik achteraf terug denk heb ik dat de laatste tijd helemaal niet terug gekregen. Fijn om zo reclame te maken AH, uur gratis parkeren weggeven maar niet echt echt betalen. Ik ga voortaan ook maar naar een ander.

Als ik een kleine vergoeding kan krijgen, ik heb alleen van de laatste keer bewijs.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anita Badenbroek