Klacht: kosten overzicht Arriva van gemaakte reizen

op 27 augustus 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb met Arriva gereisd op maandag 20-08-2018 en heb mijn ns OV chip kaart gebruikt. Daar ik de reis kan declareren bij mijn opdrachtgever wil ik graag een overzicht hebben van de gemaakte reizen en de daarbij behorende kosten. Heb geprobeerd of dat via de Arriva site kan, maar daar is geen indicatie hoe dat moet. Bij het NS overzicht staat de reis (uiteraard) ook niet vermeld. Kunt u mij helpen om een overzicht te krijgen en Hoe doe ik dat?

Als ik zelf in staat ben om dit overzicht te kunnen genereren op de Arriva web site.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 31 augustus 2018 om 22:29 geantwoord

Beste roberto zanetti,

Je reishistorie inzien kan niet op Arriva.nl. Je kunt hier wel een account voor aanmaken bij ov-chipkaart.nl .

Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door roberto zanetti