Klacht: kosten / niet leveren

op 03 juni 2016 over Europcar in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vooraf een auto besteld in Ierland bij Europcar. betaald met de creditcard.
Doordat ik geen pin op de creditcard had, kreeg ik de auto niet mee. Met de gewone betaalpas pinnen kon niet. (Dit ging om de borg)
Bij de buurman (budgetcar werd niet moeilijk gedaan. Creditcard werd gewoon gebruikt en ik kreeg een auto mee.
Restitutie werd niet gedaan door Europcar. Bijna het volledige bedrag werd geind.
Ook als kreeg ik de auto niet mee…… Heb ik de hele week berichten ontvangen over mijn rijstijl en hoe ik voor prijzen in aanmerking kon komen………Erg vreemd…….. Is dus gewoon oplichting.
Geprobeerd met Europcar in Nederland contact op te nemen, maar werd door verwezen naar Ierland. Die moesten het maar oplossenn.

Gewenste Oplossing:

Gewoon het vooraf geinde geld retour... Creditcard was gewoon bruikbaar. Dit blijkt wel uit het feit, dat budgetcar hem gewoon gebruikte.
Tevens een verklaring voor het beoordelen van mijn rijgedrag, terwijl ik geen auto van hun had.

Alle klachten die gemeld zijn door barthbrugman