Klacht: kosten monteur

op 10 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na voor de zoveelste keer was bij mij moeder aantal kanalen weg door de verandering door ziggo zelf , monteur kwam langs na 2,5 uur kon hij het probleem niet oplossen , achteraf zij de monteur de tv van mij moeder valt niet onder gratis service van ziggo
MAAR DE MONTEUR HEEFT NA 2,5 UUR HET PROBLEEM NIET OPGELOST.
mij moeder moest de dealer bellen deze monteur had dit probleem opgelost binnen 2 minuten en kosten mij moeder 40 euro.
enkele dagen later kreeg mij moeder een brief van ziggo dat zij 40 euro moet betalen ?? maar de monteur heeft het probleem niet verholpen daarom moest haar dealer komen van haar tv . na enkele telefoontjes er valt niks te regelen of te praten met ziggo ook zij willen hun 40 euro voor niks voor niks doen ???

Gewenste Oplossing:

wij zijn alleen tevreden als ziggo direct de 40 euro crediteert anders zullen wij naar de rechter gaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door romanbos