Klacht: Kosten in rekening gebracht van een ander

op 03 maart 2020 over JustLease in de categorie Autodealers

Ik ben nu 2 jaar klant bij justlease, er is bij mij een hoop administratieve fouten gemaakt. Rekeningen werden niet afgeschreven en dan ineens weer wel, contractaanpassingen konden niet gemaakt worden. Waar ik het meeste van baal is dat justlease al 3 keer bij mij een verkeerd bedrag heeft afgeschreven. Alledrie de keren had een andere klant van justlease extra kosten gemaakt die van mijn bankrekening werd afgeschreven. Niet zo fijn als je ook nog andere rekeningen dient te betalen. Mij was voor het sluiten van het contract gezegd dat ik zorgeloos auto kon rijden, en ik heb alleen maar klachten over justlease. Vandaag wederom gebeld met de klantenservice, 2x doorverbonden, 27minuten later wordt mij gewoon doodleuk verteld dat dit foutje te maken heeft met het kenteken. Ik zal dus de kosten van een ander blijven betalen. De man kom mij niet vertellen wanneer dit issue opgelost zou zijn, ik heb nu 2 van de 3 jaar netjes mijn rekeningen betaald, maar justlease bezorgt mij alleen maar hoofdpijn.

De man aan de lijn wilde mij een tegemoetkoming doen. Mijn voorstel was om mijn rekening van deze maand in het geheel te crediteren. Dat kon hij niet zomaar beslissen en diende dit te overleggen met een zieke collega, ik zou over 2 dagen terug gebeld worden.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar JustLease over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door JustLease in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]