Klacht: kosten die gemaakt zijn over een transport

op 14 januari 2014 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn telefoon was kapot gegaan.
Deze werd opgehaald door Dynafix die man had mij een berichtje gestuurd dat hij er om die tijd zo zijn. Aangezien dat ik moest werken en precies wist wanneer hij zou komen heb ik hier rekening mee gehouden. Opeens kreeg ik een bericht om 5 voor 5 dat hij er binnen een kwartiertje zou zijn. Terwijl hij eerst een ander berichtje had gestuurd en ik daar van was uit gegaan kon ik niet meer optijd thuis komen. Hier is zonder er iets over te zeggen bij Vodafone 45 euro in rekening gebracht en vodafone rekent nog eens 20 btw. Deze kosten ben ik het niet mee eens omdat ik niet zo snel thuis kon komen. En omdat het dit bedrijf beter uit komt om er eerder te zijn en niet rekening houd met de klant zelf. Aangezien dat dit de tweede keer was dat mijn telefoon werd opgehaald omdat de eerste reparatie niet goed was gegaan ben ik het niet eens met deze kosten. Als u zo vriendelijk en schapelijk wil zijn brengt u deze kosten niet in rekening. Zo houd u een tevreden klant aan over.

Met vriendelijk groet Tristan Paulusma

Zie de tekst hier boven.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 03 februari 2014 om 10:56 geantwoord

Geachte tristanpaulusma12,

Betreffende uw klacht op klacht.nl hebben wij u een oplossing geboden. Helaas hebben wij niet meer van u mogen vernemen, wij sluiten derhalve uw klacht. Mocht u echter aanvullende vragen hebben, zijn wij uiteraard bereid deze voor u te beantwoorden!

Dynafix WeCare Team

Alle klachten die gemeld zijn door tristanpaulusma12