Klacht: Kosten afgeschreven

Demi van Bindsbergen op 16 februari 2021 over StudeerSnel in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond!

Ik zag op mijn rekening dat er op 26 januari 2021 11,97 afgeschreven is op mijn rekening onder het machtigingskenmerk 4316113517943653. Nu kan ik mij niet herinneren dat ik deze zelf afgesloten heb. Ook kan ik niet inloggen met mijn e-mail. Is er een mogelijkheid dat deze misschien is gehackt?

Ik zou graag verzoeken om het geld terug te krijgen of in ieder geval het abonnement zo snel mogelijk stop te zetten.

Ik hoor graag van u terug wat de mogelijkheden zijn!

Liefs Demi

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn premium abonnement z.s.m. stilgezet wordt. Het liefst met de eerste kosten geretourneerd aangezien ik mij niet kan heugen deze zelf afgesloten te hebben en niet meer in kan loggen met mijn gebruikelijke wachtwoorden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over StudeerSnel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over StudeerSnel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Demi van Bindsbergen