Klacht: Kosten

op 28 november 2016 over JustFab.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb een tijd geleden enkellaarsjes gekocht waar ik €10 voor heb betaald. Later kreeg ik een bericht van de bank dat er binnenkort 39,95 afgeschreven wordt van Justfab. Ik heb toen jullie gemaild een paar keer maar ik krijg geen normale antwoord terug. Er wordt telkens gezegt dat ik zo snel mogelijk geholpen wordt of dat ik moet gaan bellen. Als ik bel dan wordt er engels gesproken maar ik wil met iemand praten die gewoon nederlands kan spreken waar ik mijn klacht goed kan uitleggen. Ook weet ik dat ik tijdens de betaling kon kiezen door VIP keuzes etc.
Er wordt niet goed uitgelegt. Hoe moet ik dat nou gaan ruiken dat het zo moet gaan!

Wanneer ik mijn geld terug krijg dan ben ik te vreden. Ik ga nog naar school en verdien niet eens zo veel. Ik wil best de schoenen terug sturen
Als jullie hier op ook niet reageren dan zijn jullie de raarste en de slechtste bedrijf die er is en zal meerdere mensen jullie afwijzen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JustFab.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JustFab.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Merveak55