Klacht: kosten

op 25 september 2015 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

IK ben via google naar een link verwezen om zorgtoeslag aan te vragen, ik ging ervan uit dat dit van de belasting was en heb dit ingevud.
Er stond eder niets over een betaling die ik zou moeten doen als ik dit zou versturen, en ik hoefde nergens mee akkoord te gaan.
Ook heb ik geen bevestigingsmail gekregen hiervan.
Nu wordt er 29,50 van mijn rekening gehaald door zorgtoeslag.nl, ik heb hierover gebeld en dan wordt er gezegd dat dit verwerkingskosten zijn…..
Ik heb de aanvraag voor mijn zorgtoeslag later zelf nog moeten doorgeven op mijn toeslagen omdat de belasting niets had ontvangen!
Zorgtoeslag vertelde mij aan de telefoon dat ik akkoord moest gaan met de betaling en dit heb ik nooit gedaan!!!!Het enige wat ze zeggen is u moet dit gewoon betalen ongeacht u een bevestigings mail heeft gekregen of dat ik hier niet van wist!!!!!
Dit klopt natuurlijk van geen kant!!!!

als het bedrag wordt terug gestort

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 23 juni 2016 om 16:07 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door patricia Huijbrechts