Klacht: kortingsmunten

op 28 juli 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben kaartjes aan het bestellen voor dagje uit met kortingsmunten vd Jumbo. Heb inmiddels 5 munten ingevoerd. Vanaf munt 6 gaat het fout. Als ik op de knop verzilveren druk gebeurd is niets. Ik kan dus niet verder maar ben wel al 5 munten kwijt als ik zou stoppen. En heb dus geen korting!

Gewenste Oplossing:

Als ik vandaag de kaartjes in huis heb met korting want heb ze dan al nodig!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door camphens1