Klacht: Kortingscode

op 22 juli 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb via groupon een deal gekocht. En heb hiervoor een promotiecode gebruikt. Er was iets misgegaan met de code en heb ze gemaild. Ik kreeg netjes een mail terug en zij hebben voor mij de code automatisch geactiveerd en kon deze deal kopen. Ik heb verder niet gelezen en heb een resevering gemaakt bij dat restaurant. Ik heb verder niet maar de voorwaarde gekeken
Tot mijn verbazing las ik dat je voor deze deal geen kortingscode mag gebruiken! Ik heb ze 3x gemaild en heb geen antwoord gekregen. Ik heb gebeld maar stond zo lang in de wacht.

Graag zou ik mijn geld terug willen, ik heb geen gebruik gemaakt van de groupon. U medewerker heeft zelf in de mail aangegeven dat ik korting code kan gebruiken voor deze deal.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 04 augustus 2016 om 15:49 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Oualad-l'hadj,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat de korting niet is verrekend over deze deal.

Wij zien dat er 20 credits zijn verrekend over deze deal. Je hebt uiteindelijk 15.99 betaald voor deze deal.

U heeft aangegeven dat u graag uw voucher wilt annuleren voor de deal: \"Onbeperkt sushi & grill voor 2 of 4 personen bij Fuji-Fuji\".

Omdat u zich buiten de herroepingstermijn van 14 dagen na aankoop heeft gemeld, kan ik geen terugbetaling voor uw doorvoeren.

Wij kunnen alleen de deal terugbetalen in de vorm van credits.

Credits zijn een betaalmiddel dat u kunt gebruiken voor elke deal die wij aanbieden via onze website. Eén credit staat gelijk aan één euro en is een jaar geldig vanaf het moment van storten op het account.

Graag ontvangen wij een e-mail als u de credits wilt ontvangen.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Ikam2018