Klacht: kortingsbon

op 30 augustus 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het gebruik van een kortingsbon van 10 euro (bij besteding van 40 euro of meer) toch nog verzendkosten betalen ondanks een hoog bestedingsbedrag, dit maakt de korting niet meer de moeite waard.

Gewenste Oplossing:

Verzendkosten boven de 25 euro gratis maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 30 augustus 2016 om 22:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Voor het verzendklaar maken, transporteren en afleveren van de bestelling betaal je een bijdrage waarvan de hoogte afhankelijk is van de artikelsoort en de bezorgsnelheid. Je betaalt alleen verzendkosten als je besluit artikelen te behouden. Retourneren is gratis.

We geven je feedback door aan de desbetreffende afdeling.

Excuses voor het ongemak en we wensen je een prettige avond.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door mirjamroelevink