Klacht: Kortingen stuntweek

op 14 maart 2020 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Dag,

Vanavond voor ons gezin 4 piza’s online uitgezocht. Hierbij werden de originele prijzen toegepast. Daarna via google gezocht op een couponcode en die toegepast. Daarna besteld en afgehaald bij de vestiging in Putten. Daar kregen we een folder mee van de stuntweek en bijbehorende prijzen. Deze liggen een stuk lager dan ik heb betaald.

Vervolgens gebeld met de vestiging Putten en dit voorgelegd. Omdat er online is besteld en een koringscode is gebruikt zeggen ze nu niets te kunnen doen.

Bovenstaande werkwijze vindt ik niet correct. Als er pizza’s worden toegevoegd aan de online bestelling dan dient daar direct de aanbiedingsprijs getoond te worden. Nu ben je afhankelijk van welke route je op de site gebruikt of er wel of geen stuntweek prijzen worden toegepast.

Het gaat hier om bestelling 132 van 14 maart te Putten. Er is 29,96 betaald i.p.v. de stuntweek prijs van 22,46 euro.

Verschil bedrag terugbetalen en site aanpassen zodat de stuntweek prijs automatisch wordt toegepast.

Aart

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door avdlangemheen