Klacht: Kortingen niet te verrekenen

op 01 juni 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij, als gezin, willen graag komend weekend een verblijf boeken op Roompot. Hiervoor hebben wij nog kortingsbonnen liggen. Wanneer wij deze echter zouden willen inwisselen, blijkt dit allemaal lastig en eigenlijk niet mogelijk. Ik kan kiezen, of de prijs MET korting, welke hoger ligt als de reguliere prijs. OF de reguliere prijs, welke zogenaamd al een korting is. Kortom, korting pakken is in zijn geheel niet mogelijk. Tenzij ik in een periode wil, waarin niemand eraan denkt om op verlof te gaan.

Gewenste Oplossing:

Wanneer wij onze -100 in mindering kunnen brengen op elke te boeken vakantie van Roompot. Op dit moment bedraagt dat bedrag zonder korting 190,57, hier zouden wij onze € 100,- korting op willen ontvangen en de knuffel van Koos Konijn (betreft korting uit blije doos)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 03 juni 2016 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ssjdennis