Klacht: Korting Pensioen PME

op 29 januari 2014 over Pensioenfonds PME in de categorie Verzekering

Weer is mijn pensioen per 01-01-2014 gekort met bijna 22 Euro bruto,wat is dit voor een pensioenfonds dat jaar na jaar het presteert om als minst mogelijke pensioenfonds uit de bus te komen.En natuurlijk per 1 april weer korten.Wat is hier aan de hand met dit pensioenfonds.Afgelopen drie jaar al ongeveer 200 euro per maand ingeleverd,op een modaal pensioen.Is een groot deel van het pensioengeld verdwenen naar Griekenland en in de zakken van overbetaalde Directie en manegers.Wie houdt hier controle op.

Duidelijke uitleg waar het geld naar toe is verdwenen,en niet de uitleg van we worden veel ouder,want ik zie steeds meer collegaas van rond de 65 tot 70 jaar hun laatste adem uitblazen,daar deze personen in hun werkzame leven,zeer ongezonde werkomstandigheden hebben meegemaakt,zoals asbest zwaar tillen kou op de werkplek of hitte,want wij kende geen vorstverlet.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pensioenfonds PME over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pensioenfonds PME in behandeling genomen

Pensioenfonds PME

Heeft op 11 maart 2014 om 11:33 geantwoord

Klager reageert vooralsnog niet op onze e-mails. 2 maal gevraagd naar zijn gegevens bij ons pensioenfonds. Wij sluiten de klacht nu af, mocht de klager alsnog contact met ons opnemen zullen we hem uiteraard graag uitleg geven.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pensioenfonds PME een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Thcalk00